lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia - 30 september 2010 17:11

Hej hej!!!

Jag hittade en remix på youtube :)

Komentera vad ni tyckte om den :)



Vad tyckte ni?

Ska snart på friidrot,kommer inte hem förrns vid 8 nån gång och då ska jag se idol så att detta innlägg blir antagligen det sista för dagen...

Nu ska jag gå och öva lite på min lexa!!!


Tidigt godnatt!!!

Av Felicia - 29 september 2010 19:45

Hej hej!!!!

Idag förlåt för att jag inte har gjort inlägg förrän nu...

Jag var med en kompis :)

När vi kom hem till henne lekte vi lite med hennes kanin :)

Men när vi skulle lägga tillbax kaninen igen så hoppade den ur min kompis famn!

Så att vi fick fånga in den igen.Det tog cirka en halv timme men till slut lockade vi in den i en bur igen :)

Jag lyckades fånga in den en gång men så hittade den ett litet hår som den hoppade ur!Sen lockade jag in den igen och då funkade det!!!!!!

Sen gick vi in lite på datorn och fikade.

Efter det så gick vi ut och då började vi sjunga och gav varran tips så att vi sjöng bättre :)Vi hade jätte kul.

Nu ska jag se på Idol och äta kladdkaka:)


Kram Lizz 

Av Felicia - 28 september 2010 20:08

Hejsan hoppsan!!!

Jag ville reklamera lite bloggar nu :)


Blogg nr 1:http://lexiiss.blogg.se/ - Alexias blogg

Blogg nr 2:http://www.fokis.se/ - Fokis blogg

Blogg nr 3:http://tinajuwel.blogg.se/ Tinas blogg

Blogg nr 4:http://natalinikola.blogg.se/ - Natalis blogg

Blogg nr 5:http://www.nea-sorensen.blogspot.com/ - Linneas blogg

Blogg nr 6:http://hannavetifan.devote.se/ - Hanna blogg

Blogg nr 7:http://thelover98.devote.se/  - Annas blogg

Blogg nr 8:http://kklaraericsson.bubbleroom.se - Klaras blogg


Jaha det var nog alla.Godnatt och sov gott :)

Av Felicia - 28 september 2010 19:36

Hejsan hoppsan!!!!

Jag tänkte ha en liten topp 3 tävling!!!

Så här gör man :Jag lägger upp några altenativ på låtar och så röstar du på den du tycker bäst om!!!Den här gången handlar det om låtar.Den låten som vinner kommer jag att lägga upp låtens musik video här på bloggen!!!!


Musik:

1.Fight 4 this love - Cheryl Cole

2.Hallelujah(Eng) - Många sjungerden bla."Kate Voegele" ellr "Jeff Buckley"

3.Fifteen - Taylor Swift

4.Cant back down - Camp rock 2

5.Love the way you lie - Riannah

Av Felicia - 28 september 2010 19:03

  


Hittade en jätte söt bild på den här lilla varelsen!!!

Den ser så söt och glad ut där den ligger och solar på isen :)


Ha det gott igelkott...Nä vänta....Jag menar: Ha det gott Sälunge!!!:P

/Lizz  

Av Felicia - 28 september 2010 17:33

Hejsan hoppsan!!!

Nu har jag varigt i skolan och tråkat :P

När jag kom hem lucktade hela huset av kladdkacka som min mamma stod och bakade :) Den var jätte god!!!!!!!!!!!!!!

Här är lite "jag idag" bilder :)


Koffta från nån affär i USA, linne från USA, Tröja från USA,Byxor från H.M, Halsband från nån klock affär :P


  



Nu ska jag strax äta och sen se på Idol :)

Jag älskar musik och att ´sjunga så att det är en av mina favvo serier:)


God natt :)  

Av Felicia - 27 september 2010 20:32

Hej hej!!!!!!!

Nu itter jag här ensam i vår plötsligt VÄLDIGT STORA OCH ENSAMMA soffa.....

Jag passar ju vicky ikväll för att mamma jobbar :(

Men hon kommer hem snart :)

men d känns tråkigt att sitta här ensam...


Mitt topp 3:


Låt: Fight four this love, Cali cali cali, Hallelujah (svenska och engelska)


Film: Remember me, The spy next door, new moon


Hemsidor: Alla bloggar jag följer :) Om ni vill veta några så får ni fråga i frågerutan :)



Nu ska jag nog snart lägga mig, känner mig ganska så trött...........


Godnatt!!!!

/Lizz


Av Felicia - 27 september 2010 16:17

   Hej hej!!!!!!!

Nu har jag varigt i skolan....

Jag hade egentligen bestämt med Alexia att vi skulle skyapa men hon verkar inte vara inne :(

Jag fick låna en film av min kompis, Mikkis idag!!!:)

Den heter "Remember me" och verkar jätte bra!!!!

Väntar fortfarande på Alexia....Undrar när hon kommer?

Nu har jag och Vicky kommigt hem från pappa.Vi är alltid extra kreativa där :)

T.ex så brukar vi bara se på tv hemma hos mamma, men hos pappa bygger vi kartong hus eller ritar "konst verk"...

I helgen gjorde jag ett nytt hus som blev mycket bättre än "slottet" som jag gjort innan :P Husen är till Vickys littles pet shop :)

Här kommer lite bilder på huset :)



Utsidan av huset :)

Det finns inget tak för att man ska kunna leka med petshopen i :)


Köket och lite av soffan :)


vardags rummet :)

  

  

Köket har ett kylskåp!!!!!(Där man faktiskt kan lägga saker i :)


Föreldrarnas rum:)



Tonåringens rum :)

  

     

Allt du behöver för att bygga det här huset är, Sax, Kartong, Penna, Tejp, Linjal och lite fantasi!!!!!!!!!!!!


Kram Lizz<3

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards