lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2010

Av Felicia - 30 november 2010 19:09

Hejsan hoppsan!!!! Nu sitter jag och gör läxor ( så duktig jag e :P)


här kommer lite bilder :)         

Det blev typ "precis" varmare här så att jag använde tomte luvan till att värma mitt huvud :P

Idag gick jag ju inte på dansen (jag går ju egentligen inte på den) så att nu sk jag och mamma dansa Zomba :D


Ha en trevlig kväll!

Av Felicia - 30 november 2010 19:05

Jag kan inte fatta att det snart är december!!!!!!

Det var ju nyss typ den 3:dje Nov??????????!!!!!!!!!!!


  

Men det är ju jätte synd att snön smälter bort/ blir till is :(



Nu till nånting helt annat!

Det är äntligen varmt i mitt rum!!!!!

Eller iallfall varmare!!! :P

Innan var det ju så kallt att jag fick ha vantar och mössa och allt sånt på mig!

Nu sitter jag bara med långärmad tröja, kofta, jeans och halsduk :)


Kram kram!!!

Av Felicia - 28 november 2010 20:12

Hejsan!!!
Nu är jag jätte glad eftersom att jag har fått facebook :D

Jag fick tag på SELENA GOMEZ!

Jag skikade en förfrågan (vänner) Och hon svarade ja!!!!

Hurra! Jag e typ hennes största fan!!!!

Blir ingen bild just idag :(


Godkväll<3

Av Felicia - 28 november 2010 18:20

Hejsan hoppsan!

Nu har jag skrivit en till dikt :)

Den heter: "Efter sol kommer regn"

Hoppas att ni gillar den!

Här är den:


Efter sol kommer regn

 

Efter regn kommer sol....

Det är så man brukar säga.

Men nu inser jag att det inte stämmer.

Inte full ut.

För at, efter regn kommer sol.

Men efter sol kommer det mer regn.

Det är så livet är.

Det kommer först glädje men sedan kommer tårarna och sorgen.

Och efter sorgen kommer glädjen igen.

Men glädjen kan inte vara för evigt.

Det kommer alltid mer sorg senare.

Det är så man brukar jämföra det.

Att regn är sorg och tårar och att solen är glädjen.

Men varför är det just så?

Jag kan förstå att regn och tårar hör ihop.

Båda faller ifrån sin ägares ögon.

Molnen är regnets ögon och våra ögon är tårarnas.

Både regn och tårar kan rinna på din kind.

Men vad har solen med glädje att göra?

Kanske är det för att det sägs att man strålar av glädje, Precis som solen strålar sitt ljus över jorden.

Kanske är det bara för att det inte regnar när det är solsken, tänker du.

Men då borde inte glädje och sorg finnas samtidigt.

Och det gör det.

Sorgen och tårarna finns altid inom dig, hur mycket du än ler.

Och molnen kan finnas på himlen med sina tårar inom dig, även när solen skiner.

Men kan du inte känna sorg och glädje på samma gång?

Existerar man inte då?

För att, man kan ju inte alltid ha tårar som rinner nerför ens kind eller alltid stråla av glädje.

Man kan inte leva med bara solken, för att du torkar du ut.

Och du kan inte heller leva med bara regn för att då drunknar du.

Så att om man inte är mellan kan man inte existera.

Då existerar ingen.

Glädjen kan ta över dina känslor, men tårarna finns alltid under ytan.

Och när tårarna faller finns alltid glädjen inombords.

Jag har lärt mig att, efter regn kommer sol.

Men sedan kommer det alltid mer regn.

 

Vad tyckte ni?


Kram på er!

 

 

Av Felicia - 28 november 2010 15:06

Hejsan!!!!

Igår firade ju jag och min familj (mammas släckt) jul :)

Det var jätte kul!!!


Här kommer lite bilder :)

                  


Jag fick: Svarta benvärmare, Nagel styling, och ett present kort på Glitter :)

Kul kul!


Kram på er!

Av Felicia - 27 november 2010 20:24

Hejsan!!!!!

Nu ska vi nog snart gå hem till oss igen (för er som missat d så är vi hoss vår moster) Jag o min kusin Willi (riktig kusin) sitter här och är inne på datorn :)

Bilden från vårt "julfirande" kommer antagligen imorrn :)


Bild på mig och Willi:

   D e svårt att få en bra bild! Hahahahahaha!


Godnatt (tror jag haha!)

Av Felicia - 27 november 2010 10:55

Hej och godmorgon!!!!

Nu har nästan hela huset vaknat (förutom De älsta "barnen")

De små sitter och ser på tv och jag och Nikki ska nog ta nåt att äta nu :)


   Kram kram<3

Av Felicia - 26 november 2010 21:37

Hejsan hoppsan!!!!!!

Nu sitter jag med mina "plast kusiner" och ser på film :)

Vi väntar på att vår moster som är och hämtar Isabelle (riktiga kusin) och min mormor :D

Ska bli jätte kul att träffa alla!!!!!!

Nu ska vi nog sätta oss och spela kort :P


Här kommer en bild på mig och Nikki (plast kusin)

  

Ha en jätte trevlig fredags kväll <3


Kram kram<3 

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards