lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under december 2010

Av Felicia - 31 december 2010 20:43

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!!!!!!!

Detta blir mitt sista innlägg i 2010, och  före vi åker imorgon!!!!!!!!!

Hoppas att ni får ett magiskt år!

Har ni kommit på ett nyårslöfte änn?


        

                              Lite bilder jag tog förra året :)

Gott nytt år!


Av Felicia - 31 december 2010 13:54

Hej hej!

Nu sitter jag bara här hemma och chillar :)

Jag trodde att vi skulle packa och fixa jätte mycket hela dan, men tydligen inte :P


kram på er

Av Felicia - 31 december 2010 10:28

Jah ville bara tacka för alla komentarer som ni har skickat in!!!!! Jag blir jätte glad när jag läser dem, så att fortsätt med det :)

Kram på er!

Av Felicia - 31 december 2010 10:12

Godmorgon!

Eftresom att vi ska åka till Italien imorgon så kommern vi att sova när klockan slår 12 inatt :(

Men vi kommer ju antagligen att vakna :P

Vi åker imorgon vid 9 tiden och då har jag inte tillgång till internet förrän jag är hemma i Sverige igen :(

Så att ikväll blir mitt sista innlägg förrän vi kommer tillbaka den nionde.

Men jag kommer att ta massor av bilder så att jag kan lägga upp dem när vi är hemma igen :D

Om jag kommer åt internet när jag är där får ni lite bilder osv :)

Men jag tror inte att det finns det och pappa ska inte ta med sig sin dator...

Jaja!

Jag och min kusin :)


Kram på er!  

Av Felicia - 30 december 2010 17:17

Ja nu är jag tillbaka på youtube igen!!!!

Denna gången med låten Hallelujah!

Här kommer den:

Glöm inte att komentera och berätta vad ni tyckte!!!!!

Av Felicia - 29 december 2010 09:18

Ja det var nog allt jag ville säga just nu :P

Ha det gott!

Av Felicia - 28 december 2010 15:09

Hej hej!

Jag undrade vilken låt ni tycker skulle passa att jag sjöng och lade in på youtube?


Här är några ex:

Hallelujah på eng

Hallelujah på sv

What hurts the most

Mine (på gitarr oxå)

U belong with me

Eclipse of the heart

 

Snälla komentera vad ni tycker :)

OBS! Tänker antagligen lägga in alla, men vilken/ vilka vill ni höra först?

  

Av Felicia - 28 december 2010 11:42

 Ja,rubriken säger ju ganska så mycket......

  

Jag önskar verkligen att man kunde få göra sådär :)

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards