lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2011

Av Felicia - 31 oktober 2011 12:09

Hej hej!

Jo, jag tänkte börja med länknings byte (vet nte om det e så det heter men men ;)

Så ni ska bara kommentera och länka er blogg så gör jag ett inlägg med alla andras bloggar sen :)

Men då ska ni också länka till min blogg :)

Så kommentera och länka er blogg så dyker det snart upp här :D


Puss o kram <3

Av Felicia - 30 oktober 2011 18:55

Hej hej!

Nu e jag tillbaka från min lilla bloggpause!!!!!

Och nu har jag en fråga till er: Tycker ni att jag ska permanent platta mitt hår??? asså så att jag slipper platta det med platttång varje dag????? Vad tycker ni??? <3

Svara genom att kommentera!!!!! <3


PS: Ni har ju sett bilder från både när jag har rakt och mitt naturliga hår men ni får nåra bilder här iallafall:


Klicka på bilderna om ni vill ha dem större :)

 Naturligt- men liiite plattare än vanligt ;)

Och platt: 

  

    

Vad tycker ni???

Raise ur voice!!!!

Av Felicia - 24 oktober 2011 19:02

Hejsan!


Jag ska strax gå och duscha men jag tänkte skriva ett inlägg fööörst! <3

Idag har jag varit i skolan och sen gick jag med Jonna hem och tittade på hennes jääätte söta kattunge!

Den heter Selda och är världens sööötste!!!

Resten av dagen har gått ganska så snabbt...

Jag har ätit och tittat på Victorious vilket e ett jätte bra program ;)


Jaja..

Jag har inte gjort nåt mer idag faktiskt...... <3


Kram på er <3

Av Felicia - 23 oktober 2011 18:30

Tjen tjena ;)

Idag har jag varit på en sorts "designar outlet" :)

Det fanns inte så mycket snyggt men jag hittade nåt bra, Nämligen: Nagellacks pännor!!!! :D

Det e nagellack som har en penn spets istället för en pensel, och de e jätte bra!

Jag har redan målat mina, Nessies (kompis) och mammas naglar :)

De blev ganska okej....Men man måste ju öva om det ska bli bra ;)

Så idag har jag mest målat naglarna haha <3


Kram på er <3

Av Felicia - 22 oktober 2011 18:00

Hej!

Nu har jag försökt att ladda upp videorna från eftermiddagen med Ellen och Hanna jätte många gånger men det går inte!!! :(

Riktigt irriterande asså!

Men tyvärr så kan jag nte ladda upp några videos, så att det kommer nog inga videor alls...:(

Men jag tänkte byta, och då kanske ni kan få videos?????

Tips????


Kram på er! <3

Av Felicia - 22 oktober 2011 15:50

Ja, som rubriken säger så är mina kusiner här :D

Igår var jag, William (jämnåriga kusinen) och Aja (ingift moster) och shoppade i Danmark!

Det var jätte kul!

Jag köpte flera olika saker!

Här kommer en bild på mig idag:


 


Och så en headshot :)


 

Puss puss! <3

Av Felicia - 18 oktober 2011 17:57

Halloj!

Eh..varför var jag tvungen att uppdatera min profil före jag gjorde ett nytt inlägg i bloggen????? :O

Jaja!

Jag har ju sagt att jag ska lägga upp videon från eftermiddagen med Ellen och Hanna, men sen blev videon för lång och massa annat skit...   

Men jag tänker inte ge upp!!!

Jag ska nämligen göra del 1 del 2 osv   

Ni får dom väll till helgen eller nåt????


Måste sticka nu!

Ska till dansen!

Puuuss!<3

Av Felicia - 16 oktober 2011 18:09

Halloj!

oj, jag glömde helt att jag inte har berättat om: MIN NYA MOBIL!

Kunde ni gissa det?

Haha, här kommer lite bilder på den :)

Den har två skal och jag kan inte bestämma mig för vilken jag ska ha, vad tycker ni???

              Puss puss!<3

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards