lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under mars 2011

Av Felicia - 20 mars 2011 12:53

Hejsan allihopa!!!!

Om ni fortfarande läser den här bloggen så borde ni nog sluta nu eftersom att jag inte kommer att skriva mer på den här bloggen :(

Jag tänkte bara ta ett ordentligt farväl av denna bloggen, så........


Hejdå och tack för alla minnen <3333

Av Felicia - 7 mars 2011 16:50

Hejsan!!!!


nu har jag en blogg på bubbleroom!!!!!!!

Länken till min nya blogg:http://ffelicias.bubbleroom.se/ :)


Kommer nog inte skriva så mycket mer på den här bloggen längre!


Hejdå!

Av Felicia - 6 mars 2011 10:59

Här kommer en jätte rolig koreansk låt som jag nyss hittade på youtube:

Dessa låtar brukar vara ganska dåliga men denna var lite rolig tycker jag!



Ses!

Av Felicia - 6 mars 2011 10:14

Hejsan!


Jag tror att jag ska ha en blogg på bubbleroom istället för att ha den här på bloggplatsen.........

Antagligen ska jag det!


Ni får länk till den senare!

Av Felicia - 6 mars 2011 09:39

jaaaaa........

Jag önskar att helgen var längre!

Iallafall typ en dag längre.... :(

Jag fick ju inget lov direkt ju...............................


Ses kanske senare om jag kommer på något att skriva :P

Av Felicia - 5 mars 2011 11:28

Hejsan!


Jag funderar lite på att ha en blogg på bubbleroom istället för här på bloggplatsen...

Vad tycker ni?

Ska jag byta?

Eller tycker ni att jag ska ha kvar bloggen överhuvudtaget?


Komentera!

Av Felicia - 5 mars 2011 10:10

Hejsan!


Tänkte fråga er vilka låtar ni tycker att jag ska sjunga och lägga in på youtube?

Jag vet att jag har frågat många gånger men iaf :D


Hejsvejs!

Av Felicia - 5 mars 2011 10:04

Hihi


Snart ska vi åka hem till våra kusiner och fira att min näst yngsta kusin som fyller 3!

Det är en maskerad fest och jag ska nog klä ut mig till......hmmm.......jag vet inte riktigt änn.........Kan ni komma på nåt så skynda er och skriv!

Men jag vill inte vara för utklädd så att gärna nåt som inte kräver att man ska ändra hela utseendet (t.ex så kommer mamma med förslag som snögubbe och sånt):P

Kanske en läkare?


Kram på er!

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards