lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under augusti 2011

Av Felicia - 20 augusti 2011 11:51

Hejsan!

Hur mår alla?????

Jag mår bara fint   Hihi, tog bara nån smiley :P

Jag har haft det jätte bra i sommarstugano, och nu har jag börjat gilla serien Victorious. Eller ja... Rättare sagt så har jag börjat gilla hon som spelar Cat.

Jag visste egentligen inte ens vem hon var förrän jag började läsa en jätte bra novell på en blogg. Här får ni länken: http://waytobieber.blogg.se/category/remember-when.html


Dene  jätte braaaa!!!

Jag har kollat runt lite på youtube och hon e jätte gullig där :)

fasst hon e ju liite korkad..... :P

Jaja!ni får titta efter själva :)


Nu ska jag snart till Hanna!!!!
Ni får länken till hennes fiiina blogg lite senare.


Oj,just det!!!!

Följ gärna mig på twitter: http://twitter.com/#!/search/girlwithswaag


Puuus o heeej!

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards