lizzieblog.bloggplatsen.se

Direktlänk till inlägg 28 november 2011

Bli friiiiisk Hanna!!!!

Av Felicia - 28 november 2011 16:50

Ja, detta inlägget vill jag tillägna Hanna! :)

Jo såhär ligger det till: Hanna är sjuk och jag vill att hon ska bli frisk! Ganska simpelt :)

Så Hanna, om du läser det här: BLI FRIIIISK!!!! <3

I miss u <3


Kraaaaaaam på er (speciellt till dih Hanna, sän jag inte kan krama dig påriktigt! :(  )

 
 
Hanna :)

Hanna :)

28 november 2011 19:36

HAHA AW jag ska försöka :)
men jag tror inte att jag kommer i morgon :(
puss <3
saknar er alla JÄTTE MYCKET!

http://Hannastaar.bloggplatsen.se

Felicia

30 november 2011 16:09

We miss u Hanna!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia - 9 april 2012 17:36

Hej hej! Nu sitter jag här med Hanna och har bestämt mig för att ta bort den här bloggen helt!!!! :/ Jag kommer att starta en ny blogg där jag lägger upp musik, videoklipp, och bilder med min NYA SYSTEMKAMERA! Så, hejdå bloggen ha det gött!!!!!...

Av Felicia - 4 mars 2012 10:24


Hej!!! Igår var jag och Emilia på bio. Vi såg på Journey 2 the mysterious island. Jag totalt ÄLSKADE den! Rekommenderar STARKT!!!! :D Idag ska jag på musikaldans och sen ska jag träffas med Filippa :) Vad ska ni göra idag? Det var den här fil...

Av Felicia - 13 februari 2012 14:14

Hej hej! NU tänkte jag vara lite acktiv med bloggen haha ;) För tillfället så skriver jag mest på twitter, så om du har twitter och vill följa mig så heter jag: _singingteen_ Så följ mig om du vill veta vad jag gör nuför tiden :)   Så, idag...

Av Felicia - 5 februari 2012 15:42


Hej hej! Hanna och Nelly har "precis" åkt hem. Vi vaknade ju först vid 12 tiden eller så, coh sedan gjorde vi pannkakor! Det blev jätte gott!!!!! Fast...första satsen smakade ganska mycket kardemumma (ooobbs...) haha ;) Sen kollade vi på film, ...

Av Felicia - 4 februari 2012 13:39


Hej hej!   Alldeles strax ska jag och (nästan) alla tjejer i klassen åka till stan.. ja, jag vet faktiskt inte vad vi ska göra, men JAG ska INTE shoppa! Det gjorde jag för inte alls länge sen haha <3 Men iallafall, på kvällen ska vi till Emi...

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards