lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under november 2011

Av Felicia - 30 november 2011 16:10

Jupp, här sitter jag med Ellen och sjungeeer :D

Vi har bestämt oss: Vi SKA sjunga på julavslutnignen! :)

Vi tänker sjunga Rolling in the deep (av Adele).

Försöker öva...men..jaaa......


Hej då <3

Av Felicia - 28 november 2011 19:00

Hej hej!

Här sitter jag med tråkiga läxor :(

Vad tycker ni om min ide om att ha en liten extra väska med i skolan, där jag lägger alla dagens böcker i?

Asså: Jag har en liten väska med mig överallt så jag slipper gå till skåpen och sånt hela tiden :D

Jag vet att det låter konstigt, men annars kommer jag aldrig att använda mina andra väskor (dom e liiite för små för att användas som skolväskor)... <3

Vad tycker ni?


Kram på er :)

Av Felicia - 28 november 2011 16:50

Ja, detta inlägget vill jag tillägna Hanna! :)

Jo såhär ligger det till: Hanna är sjuk och jag vill att hon ska bli frisk! Ganska simpelt :)

Så Hanna, om du läser det här: BLI FRIIIISK!!!! <3

I miss u <3


Kraaaaaaam på er (speciellt till dih Hanna, sän jag inte kan krama dig påriktigt! :(  )

Av Felicia - 28 november 2011 16:46

Hej hej!


Idag har jag då varit i skolan som vanligt...

Det ska ju vara en "avslutings Show" på julavslutingen, och då hade jag och Ellen kanske tänkt vara med :)

Tror att vi ska det, men vad ska vi sjunga isåfall???? Hmmmmm?

Vad tycker ni?


Förrästen!

Glöm inte att ställe en maaaaaassa frågor till frågestunden!

(tack ill alla som ställt frågor :)


Puss o Hej! <3

Av Felicia - 27 november 2011 13:44

Hej hej!


Jag och mamma v ar precis på stan och handlade julklappar till familjen, medan Victoria dansade :)

Vi köppte jääääätte många presenter (OOOOOOOOO)!

Här är det jäääääätte dåligt väder :( Det stormar och regnar men som tur är så sitter jag här inomhus där det är varmt och skönt ;)

Här får ni nåt att titta på:


 

Från när vi åkte skidor :)


Kram på er <3

Av Felicia - 26 november 2011 17:37

Hej hej!


Snart ska jag väll ner och mysa med familjen, men först så tänkte jag blogga lite :)

Vet alla om att det är första advent imorgon? :)

Nu ska jag gå och öva lite på gitarr <3


Någon som vet hur man lägger upp video inlägg här på bloggen?

Tänkte sjunga små snuttar för er, istället för att lägga upp det på utube ;)


Kram kram <3

Av Felicia - 26 november 2011 13:44

En låt som får dig att gråta...

 

Ett liiiitet problem där...Jag gråter nästan aldrig till låtar och liknande, men den låt som nästan fått mig att gråta är nog den här:



Puuuuss! <3

Av Felicia - 26 november 2011 12:36

Hej hej! :D

En lite rolig grej här hemma e att vi redan har börjat julpynta :)

Anledning till detta är att vi nästa lördag ska fira jul med familjen (mammas sida av släkten) eftersom att det är så många som inte kan träffas och fira jul den 24 December.

Så att vi ska fira jul, först en gång här hemma nästa lördag och sedan med pappa och våra svenska kusiner på julafton (haha <3).

Så att jag ska fira jul 2 gånger iår :D


Skriver kanske lite senare!

Glöm inte att ställa frågor till frågestunden ;) 


Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards