lizzieblog.bloggplatsen.se

Alla inlägg under oktober 2010

Av Felicia - 31 oktober 2010 22:01

Hej hej!!!!!

Nu har jag photoshoppat lite mer :)


  Detta blir nog min godnatt bild ikväll.....

Men jag funderar på att ha den som header...vad tycker ni?

Kram kram<3 

Av Felicia - 31 oktober 2010 11:50

Hej hej!!!!

Nu hittade jag en jätte söt reklam för en mobil som heter "Coky"!!!!

Sypersöt video!!!!


Dom e ju bara för söta!!!!!

Hahahaha skulle gärna vela ha en sån mobil<3

Av Felicia - 31 oktober 2010 11:37

Mochi mochi!!!!!

Snart är det dags att åka till friidrotten.........

Ska nog inte göra något annat speciellt idag.......

Vad ska ni göra? Komentera!!!


Puss och Kram Lizz

Av Felicia - 31 oktober 2010 09:32

Här kommer dagens sötis:


  


  

Ser ut som om att de är bästa vänner va?

Hihi så söta<3

Av Felicia - 31 oktober 2010 09:22

Hej hej!!!!!

jag tänkte aha en liten frågestund :D

Den går ut på att ni skikar en fråga och då (1 dag i veckan eller nåt) svarar jag på dem :D

Ni kan fråga massor av saker :)


Jag tänkte oxå att ni skulle får rösta om vad ni tycker att jag ska skriva om i bloggen:)


1. Mig själv

2. Kläder och mode

3. Tävlingar

4. Foto

5. Diter

6. Vänner

7. Fest

8. Naglar

9. Övrigt


Om du inte tycker nån av dem så kan du komentera: "9. Jag tycker att du ska skriva mer om.........."


Fattar ni?


Kramizar Lizz<3

Av Felicia - 31 oktober 2010 08:07

Nu är hösten här och det är dags att ställa tillbaka sina klockor en timme!!!

Hoppas att alla vet det nu :)

 

Idag ska jag på friidrott, och sen ska jag

 

bara ta det lungt.

 

Jag ska nämligen inte gå på bus elller godis

 

 runda eftersom att Vicky ska på fest före

 

 och där får de antagligen godis.......

 

Så att jag ska bara ta det lungt.

 

Vad ska ni göra idag?

 

kramizar Lizz<3

Av Felicia - 30 oktober 2010 20:35

Tjena!!!!

Fortfarande inga som har varikt här för bus eller godis...Antar att det måste vara imorgon då?

Har precis kollat på film med mamma och Vicky<3

Kommer inte riktigt på vad den hette.....men men!


Nu e jag ganska så trött så att jag ska nog snart gå och lägga mig och läsa lite<3


Godnatt<3

Av Felicia - 30 oktober 2010 19:18

Tjena tjena!!!

Som jag har fattat så är det altså ingen som vill vara med i fototävlingen?

Så att därför tänkte jag lägga upp några bilder som jag har fotoshoppat med så får ni rösta på er favorit!!!!!


Bilderna kommer typ imorgon för att jag än så länge bara har 3 bilder........


Puss o Kram<3

Presentation


Hej!
Jag är Felicia 13 år :)
Här skriver jag om min vardag, resor mm.
Läs min blogg om den värkar intressant!
Hejdå!

Fråga mig

20 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att jag ska skriva mer om i bloggen?
 Mig själv
 Kläder
 Kompisar
 Tävlingar
 Min vardag
 Friidrotten
 Dansen
 Gitarrren
 Resor
 Dagens sötis
 Roliga bilder
 Roliga videor
 Jag på Youtube
 Naglar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Jag sjunger!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Klocka!

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards